Odpowiedzi

2010-02-04T15:37:25+01:00
-Do palenia w piecu
-jako nawóz
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:39:48+01:00
Torf znajduje zastosowanie w medycynie (kąpiele borowinowe, preparaty torfowe, np. S. Tołpy), w rolnictwie i ogrodnictwie (produkcja nawozów torfowych i ziemi ogrodniczej oraz produkcja doniczek). Służy również jako opał w postaci torfu opałowego lub półkoksu torfowego.

POZDROWIONKA ;)
26 4 26
2010-02-04T15:55:54+01:00
W rolnictwie,ogrodnictwie i jako nawóz.
14 2 14