Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:38:55+01:00
--------------------------------------------------------------------------------

Z reguły benzyniak ma wiekszą moc z takiej samej pojemności niż diesel. Co do mement obrotowego to rozróżniamy monemt na kołach i na silniku. Diesla nie trzeba przeciągać przy normalnej jezdzie żeby jechał a benzyniaka czasem trzeba, wiadomo benzyna im wyzsze obroty tym wieksza moc a w dieslu nie koniecznie
1 5 1
2010-02-04T15:39:47+01:00
Chodzi o budowę czy co?? Bo jeśli o podstawowe rzeczy to różni się tym, że silnik spala benzynę a disel ropę naftową

Licze na najlepsze rozwiązanie...papoa