Odpowiedzi

2009-10-07T18:17:57+02:00
A) Okres : T= 1/f
B) Czestotliwos : f = 1/s


Roz.:

60s = 15 wahnień
1s = x

Wiec nie jestem pewna, ale to bedzie tak :
A) Okres : 1:15= 0,07 s

B) Czestotliwosc : 1/0,07 s = 14,29 :)

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:40:58+02:00
T- okres

15 - 1
1 - T
x= 1/15 min
wiemy że częstotliwosc jest odwrotnascia okresu
T=1/f /*f / /f
f=1/t
f= 1 / 1/15 = 15hz
1 4 1