Hej ;***

To zadanie wogóle nie dotyczy szkoły, ale gry na kompie.
pliss pomozcie ;)

Mam konto na menelgame.pl
I ostatnio zmienili ja na lepsza wersje 4.0. Wczesniej dzialalo mi wszystko bez problemu a teraz wogole nie moge atakowac.

[klikam atak - przeglad graczy do zatakowania ] tabela jest pusta i pisze ze nie powiodlo sie wyszukiwanie. inni mnie atakuja a ja tylko pkt trace ;/

czego to jest wina.? [korzystam z mozilli firefox]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:41:54+01:00
Spróbuj przeinstalować przeglądarke, zaktualizować ewentualnie zmienić na Opere lub IE ;)
2010-02-04T15:42:16+01:00
To jest wina strony.
Mi się tak robi na kompie m\ojej mamy a na moim jest ok.
2010-02-04T15:43:18+01:00
Według mnie to mozesz miec starą wersje mozilli i dlatego masz problem.{nie jestem pewien na 100 % ]