Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:46:41+01:00
Wyznawcy religii narodowych to członkowie jednego narodu, ograniczają się do jednej grupy etnicznej, zakłada ona, że jest nosicielem zbawienia, zakładają, że opatrzność bożą jest szczególnie skierowana na ich naród

ponieważ wierzą w nią wszyscy mieszkańcy danego państwa
2 5 2
2010-02-04T15:54:58+01:00
Ponieważ wszyscy mieszkańcy danego państwa w nią wierzą.