Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:43:35+01:00
Przykładem protokooperacji jest związek jamochłonów (ukwiały) z krabami pustelnikami
Munalizm:
* przeżuwacze i ich bakterie jelitowe,
* mikoryza – współpraca roślin naczyniowych z grzybami,
* rośliny bobowate i bakterie asymilujące azot,
* storczyki i grzyby,
* termity i ich fauna jelitowa (wiciowce rozkładające celulozę).
4 3 4
2010-02-04T15:43:54+01:00
Protokooperacja:
*bąkojad i bawół
*rak pustelnik i ukwiał
*rośliny owadopylne i pszczoła

Mutalizm:
*kożlarz babka i brzoza (mikoryza)
*babka i krewetka
*mrówki ogrodniczki i grzyby


Licze na najlepsza odpowiedz
4 4 4
2010-02-04T15:45:21+01:00
Mutualizm :
-storczyki i grzyby,
-mikoryza – współpraca roślin naczyniowych z grzybami,
-termity i ich fauna jelitowa
Protokoperacja:
-symbioza nosorożca
- symbioza bąkojada
-rośliny owadopylne i pszczoła.


licze na naj ;-)
3 3 3