Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T15:43:27+01:00
W marcu 1815 roku cesarz uciekł z Elby, wylądował na francuskim brzegu i ruszył na Paryż. Pod jego rozkazy garnęli się żołnierze oraz wszyscy ci, których rozczarowały nieudalne i represyjne rządy Ludwika XVIII. Na wieść o powrocie Napoleona zatrwożone mocarstwa natychmiast wysłały swe armie do walki. Po przeszło stu dniach triumfalnego pochodu Napoleona, w czerwcu 1815 roku wrogie wojska starły się pod Waterloo. Napoleon poniósł klęskę:Anglików, z którymi walczył przez kilka godzin, niespodziewanie dla niego wsparli Prusacy. 100 dni Napoleona było to sto dni triumfalnego pochodu Napoleona po ucieczce z Elby.

prosze :)
2010-02-04T15:45:11+01:00
100 dni Napoelona - Nazywane również lotem orła -było to sto dni triumfalnego pochodu Napoleona po ucieczce z Elby