Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T15:50:05+01:00
Moim wzorem do naśladowania jest Jan Paweł II. Był on niesamowitym człowiekiem. Pomagał innym, zjednoczył wiele narodów, potrafił przemówic do każdej osoby. Kazdego człowieka szanował bez względu na religie oraz narodowośc. Był niezwykle mądrym i wykształconym człowiekiem. Dla mnie na zawsze pozostanie wzorem do nasladowania.

prosze :)
1 5 1
2010-02-04T21:02:51+01:00
Moim wzorem do naśladowania są moi rodzice. Są wierni i chodzą do Kościoła. To dzięki nim jestem teraz jednym z dziećmi Boga, przez chzest święty. :)