Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:57:44+01:00
Gdy chodziłem do szkoły (bo nie było wtedy gimnazjum) nauczyciele byli surowi.Każdy z uczniów musiał mieć zadanie oraz być przygotowany do lekcji.Jeśli nie spełniał tych warunków to albo zostawał w kozie albo pani wzywała rodziców.Był duży rygor.
Nauczyciel miał prawo bić ucznia ale po rękach linijką i zawsze przed rozpoczęciem lekcji sprawdzał wiedzę jaką posiadamy.
W porównaniu do dzisiejszej szkoły w to mocie laby.
a my chodziarz się na pracowaliśmy nie mieliśmy czegoś takiego.
2010-02-04T16:00:27+01:00
Chodziło się w mundurkach każdy je szanował za nie uwagę na lekcji klęczało się na woreczku grochu