Odpowiedzi

2010-02-04T15:49:07+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T15:51:41+01:00
Rzeczownik

1. motion
2. traffic
3. movement
4. go
5. deportment
6. exercise
7. activity
8. agitation
9. stir
10. manoeuvre
11. maneuver
12. life
13. working
14. move
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:56:23+01:00
. traffic
movement
. go
deportment
. exercise
. activity
. agitation
. stir
manoeuvre
. maneuver
. life
. working
move
motion