Odpowiedzi

2010-02-04T15:51:35+01:00
*Ludzie rozmyslają o przemijaniu ponieważ... nie chcą wpaść w tarapaty.

*Człowiek odczuwa lęk przed śmiercia gdyż... nie wiadomo co jest po drugiej stronie i nie wiadomo czy spotkają jeszcze swoich bliskich.

*Warto cieszyc się każdym dniem bo... to co się stanie może nigdy się nie powtórzyć.
2010-02-04T15:52:12+01:00
Ludzie rozmyślają o przemijaniu ponieważ chcą przemysleć pewne sprawy jakie można zrobić w życiu.
człowiek odczuwa lęk przed śmiercią gdyż się jej boi i niewie jak i kiedy umrze.
Warto cieszyć się każdym dniem bo On już nie wróci , musimy dobrze wykorzystać ten dzień .

:))
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T15:52:35+01:00
*Ludzie rozmyslają o przemijaniu ponieważ wiedzą, że byt na ziemi się prędzej czy później skończy.

*Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią gdyż... boi się nieznanego - to płaszczyzna zagadkowa, której nikt jeszcze do końca nie odkrył.

*Warto cieszyc się każdym dniem bo nie wiadomo, czy jutro nie wpadniesz pod samochód pijanego kierowcy.