Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:03:35+01:00
Narcyz był pięknym mężczyzną, podobającym się wielu kobietom, jednak gardził miłością. Jedna z nich powiedziała życzenie "Niech więc sam pokocha kogoś, kogo nigdy nie będzie mógł zdobyć". Jej prośba została wysłuchana. Powracając z łowów, Narcyz zapragnął orzeźwić się przy źródle. Pochylił się i ujrzawszy swoje odbicie, zakochał się w nim. Nieprzytomnie zauroczony własną pięknością, umarł z tęsknoty za nieosiągalnym przedmiotem swojego uczucia. Po śmierci został zamieniony w kwiat: narcyza.
117 4 117
jaka jest historia narcyza
dzięki bardzo
ale jaka jest historia Narcyza
Bardzo pomogłeś mi dzięki pozdrawia cie cała szkoła
2010-02-04T16:18:19+01:00
Ale o jakiego,bo jak z mitologi Greckiej to taka:
Żył kiedyś myśliwy,który nazywał się Narcyz.Złamał on mnustwo serc,a sam nie kochał nikogo.Pewnego dnia ujrzał on swoje odbicie i zakochał się w sobie,lecz zmarł on z niezaspokojonej tęsknoty , na jego grobie wyrózł kwiat,który nazwano narcyzem.

Nie wiem czy o to chodziło,ale mam nadzieję,że choć troche pomogłam:)
162 3 162