Odpowiedzi

2010-02-04T15:53:43+01:00
Http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/wydarzenia+polityczne+minionego+tygodnia

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:54:53+01:00
Http://wiadomosci.onet.pl/2123697,11,napor_sniegu_runelo_200_m_dachu_sklepu,item.html


http://wiadomosci.onet.pl/2123690,12,nato_nie_bedzie_przekupywac_afganskich_rebeliantow,item.html



też to robie na wos więc pare przydatnych linkow
rp.pl
onet.pl
wp.pl
interia.pl
gazeta.pl