Odpowiedzi

2010-02-04T15:52:37+01:00
Rzym powstał w 753 p. n. e. nad rzeką Tyber.


Romulus i Remus według rzymskich historyków, przede wszystkim Liwiusza, byli wnukami króla miasta Alba Longa (dzisiejszego Castel Gandolfo), Numitora. I to właśnie oni założyli Rzym
33 4 33
dzięki miałem to na sprawdzianie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:40:19+01:00
Do założenia Rzymu przyczyniły się ludy Italii w pierwszym tysiąc leciu p.n.e Italikowie i Wenetowie jedne i drugie były ludami Indoeuropejskimi jak między innymi Słowianie a także Etruskowie i Grecy(którzy zakładali w Italii kolonie). Lecz to w śród Italików było plemię nazywające się Latynowie jednym z miast państw Latynów było miasto Rzym. Nazwa Rzymu w języku łacińskim brzmi Roma rzymianie mówili po łacinie gdyż byli częścią plemiona Latynów.Rzym według historyków Rzymskich został założony w 753 p.n.e. Pierwszym królem Rzymu według legendy był Romulus a po nim panowało jeszcze sześciu innych. Ostatni Tarkwiniusz Pyszny został wygnany i od tej pory w Rzymie nie było króla.
26 3 26
No prawda dobrze poszesz naj
* piszesz 
Też tak bym napisała. Naj
super