Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:00:45+01:00
Ponieważ nie ma on ani strun jak w pjaninie tylko elektro magnetyczne.
2. w Keybordzie nie mieszczą się wszystkie struny i dlatego jest on elektoniczny i nie ma strun tylko głosniki.
Pozdrawiam :) Śpiewającooo
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:29:23+01:00
Bo idą drgania przez mębranę i skutnkiem tego są dźwięki o różnych częstotliwościach
pozdrawiam ;]
1 5 1