Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T08:33:01+01:00
N. agricola bonus N. agricolae boni
G.agricolae boni G. agricolarum bonorum
D. agricolae bono D. agricolis bonis
Acc.agricolam bonum Acc.agricolas bonos
Abl. agricola bono Abl. agricolis bonis
V.agricola bone ! V. agricolae boni!

N. populus liber N.populi liberi
G. populi liberi G. populorum liberorum
D.populo libero D. populis liberis
Acc.populum liberum Acc. populos liberos
Abl. populo libero Abl.populis liberis
V.popule liber ! V. populi liberi !
2010-02-05T14:29:20+01:00
1) agricola bonus :
N. agricola bonus N. agricolae boni
G .agricolae boni G. agricolarum bonorum
D. agricolae bono D. agricolis bonis
Acc. agricolam bonum Acc.agricolas bonos
Abl. agricola bono Abl. agricolis bonis
V. agricola bone ! V. agricolae boni !

2) populus liber :
N. populus liber N.populi liberi
G. populi liberi G. populorum liberorum
D.populo libero D. populis liberis
Acc.populum liberum Acc. populos liberos
Abl. populo libero Abl.populis liberis
V.popule liber ! V. populi liberi !