Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:07:41+01:00
miejscowość, data

Kochany Kolego!
Na wstępie mojego skromnego listu serdecznie Cię pozdrawiam.:))
Nie wiem czy wiesz, ale Bóg i Pan Jezus jest dla mnie bardzo ważny. Odgrywają dużą rolę w moim życiu. To dzięki Jezusowi mamy święta Bożego Narodzenia, które bardzo zbliżają rodzinę do siebie. Wierzę a Boga i jestem wiernym chrześcijaninem. Uczęszczam regularnie do kościoła i przystępuję do Komunii św.
Zawsze, gdy proszę o coś Boga to zawsze to się spełnia. Zachęcam Cię bardzo do nawrócenia bo tylko chrześcijanin może żyć w zgodzie z Bogiem.
Pozdrawiam:))



Może nie za długie, ale zawsze coś :)) Pozdro ;]
2010-02-04T16:09:31+01:00
Treść listu :
drogi kubo chciałbym ci powiedzieć że Jezus jest dla mnie przewodnikiem po ziemskim życiu, przykładem jak żyć. Wierze mu poniewaz chce dostapic zbawienia..chcialbym cie namowic abys poszedl za moim przykladem i tak jak ja zaczal jeszcze bardzie wierzyc w niego i rozumiec jego nauki. Jedyna i prawdziwa wiara jest wieczna i nigdy sie nie konczy