Odpowiedzi

2010-02-04T16:05:36+01:00
smutek, nostalgia, utęsknienie, tęsknica, zapał, żarliwość, pociąg
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T16:05:47+01:00
Marzyc,chciec,pragnac,wzdychac,usychacz tesknoty,odczuwac tesknote
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:07:02+01:00
Nostologia- tęsknota za ojczyzną
przygnębienie, żal

A to wg internetowego słownika:
» rzeczownik tęsknota
synonimy: nostalgia, tęsknota za ojczyzną, tęsknota
» rzeczownik tęsknota
synonimy: pragnienie, tęsknota, chęć, życzenie
» rzeczownik tęsknota
synonimy: smutek, tęsknota, żal, przygnębienie
antonimy: radość, wesołość
» rzeczownik tęsknota
synonimy: tęsknota, utęsknienie