Odpowiedzi

2010-02-04T16:05:31+01:00
Rzucić komuś rękawice - czasy rycerzy, wyzwać na pojedynek

podnieść rzucona rękawicę - podjąć wyzwanie, wyzwanie na pojedynek
32 2 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:08:11+01:00
Rzucić rękawicę W PRZESZŁOŚCI-oznaczało to rzucenie wyzwania do walki

podnieść rękawicę W PRZESZŁOŚCI- oznaczało przyjęcie wyzwania do walki

rzucić rękawicę TERAZ-oznacza rzucić komuś wyzwanie (obojętnie jakiej wagi), może też oznaczać założenie się z kimś o wykonanie jakiegoś zadania

podnieść rękawicę TERAZ-oznacza przyjąć wyzwanie, może także oznaczać podjęcie zakładu-->wykonanie zadania
54 4 54