Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:10:29+01:00
To ma być zdanie z czasownikiem pobiegli??
Wczoraj moi koledzy pobiegli na mecz piłki nożnej na ,której grała Polska
Koledzy świetnie kibicowali naszym awodnikom.
2 2 2
2010-02-04T16:12:53+01:00
Pobiegli zastanawiam się czyta porozmawiamy wrócili

Maciek i Antek pobiegli do sklepu zastanawiam się czy wrócą czyta Ania,porozmawiajmy a wrócili