Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:09:44+01:00
2a+3b-a+2a+3b-a+3b-a=1a+9b=2+4,5=6,5

a-b+3b+b+2a-b+b=a+3b=2+1,5=3,5
2010-02-04T16:10:06+01:00
2a+3b-a+2a+3b-a+3b-a=a +11b=2 + 11 *0,5= 2 + 5,5 = 7,5
a-b+3b+b+2a-b+b=3a +3b = 3 *2 + 3 * 0,5 = 6 + 1,5 = 7,5
2010-02-04T16:15:15+01:00
2a+3b-a+2a+3b-a+3b-a=a+9b
dla "a"=2 dla "b"=0,5
2 + 9*0,5 = 2 + 4,5 = 6,5



a-b+3b+b+2a-b+b=3a+3b
dla "a"=2 dla "b"=0,5
3*2 + 3*0,5 = 6 +1,5 = 7,5