Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:06:51+01:00
2010-02-04T16:07:07+01:00
Młodzież
narkotyki
papierosy
piwo
i inne żeczy które szkodzą zdrowiu i rozwoju dzieci
2010-02-04T16:10:03+01:00
We współczesnym świecie niepokoją mnie wybuchy wojen wypowiedzienie szlachty zła władza....Edward Gierek był najlepszy.Brak podstawowych urządzeń tzn. Telefonów,pralek itd. brakowało również mieszkań o raz bezrobocie rosło.