Napisz ogłoszenie wzorując się na przykładzie.
Przykład:
20 września na osiedlu Zacisze kolo cukierni ''Bajka" zgubiono klucze do mieszkania na niebieskiej"smyczy".
Znalazca pilnie proszony o kontakt: 0-601 445 607.

Tylko napisz że coś znalazłaś/eś.
Dzięki;)

3

Odpowiedzi

2010-02-04T16:11:21+01:00
Zawiadomienie!!!!
Dnia 22 wrzesnia na osiedlu zacisze koło księgarni "AsteX" znalazłem klucze telefon na żółtej smyczy . Właściciele proszę o zgłoszenie się !!!




tel(431565)

Dziekuje
kamil nowak
1 5 1
2010-02-04T16:11:51+01:00
12 pażdziernika br. na osiedlu "Zacisze" zgubiono Sony Ericsona C510i na żółtej smyczy. Znalazcę pilnie proszę o kontakt telefoniczny (123456789).
Z góry dziękuję za uczciwość.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:12:28+01:00
Dnia 28 stycznia 2010 r. na ul.Bolimowskiej koło bloku 14/18b znaleziono klucze od samochodu marki OPEL . Właściciela tych kluczy prosimy ,aby dzwonił na numer :695-456-345 .
2 5 2