Proszę to przetłumaczyć na rosyjski:

Moim ulubionym zespołem jest (wybierz sobie jakiś zespół),który bardzo przypadł mi do gustu.Ich teksty bardzo szybko i bez problemu wpadają do ucha młodego człowieka i nie wypadają drugim.Wokalista zespołu ma anielski głos,który jest marzeniem każdego człowieka pragnącego kariery muzycznej.Koncerty zespołu zawsze wypadają świetnie,bez żadnych zbędnych wpadek.Optymizm dodaje im dużo światła do pisania kolejnych utworów,na które czeka mnóstwo młodych osób.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:10:58+01:00
Моя любимая группа (выберите команду сами), который упал на меня очень gustu.Ich текста легко и быстро поймали на ухо молодому человеку и не подпадают drugim.Wokalista команды ангельским голосом, что это мечта каждого, кто хочет карьеру в музыке. Концерты группы всегда относятся отлично, без лишних ...
2010-02-04T16:11:01+01:00
Моя любимая группа очень упал Почувствуйте мой gustu.Ich тексте очень легко и быстро поймали на ухо молодому человеку и не подпадают drugim.Wokalista команды ангельским голосом, что это мечта каждого, кто хочет Команда Карьера muzycznej.Koncerty всегда относятся прекрасно, без каких-либо ненужное ...
2010-02-04T18:40:31+01:00
Моя любимая группа (выберите команду сами), который упал на меня очень gustu.Ich текста легко и быстро поймали на ухо молодому человеку и не подпадают drugim.Wokalista команды ангельским голосом, что это мечта каждого, кто хочет карьеру в музыке. Концерты группы всегда относятся отлично, без лишних ...