Odpowiedzi

2010-02-04T16:12:16+01:00
4,5m = 4,5cm
3m = 3cm

Na planie będzie miał wymiary 3cm na 4,5cm.
14 1 14
2010-02-04T16:12:52+01:00
450cm X 300 cm : 100= 4,5 cm X 3cm pokoj rodzicow bedzie mial na planie wymiary 4,5cm na 3cm
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:13:15+01:00
Tuż za pokojem Karoliny znajduje się sypialnia jej rodziców. Ma ona kształt prostokąta o wym. 4,5m x 3m. jakie wymiary będzie miała na planie? (skala planu to 1:100)

1cm = 100cm
1cm = 1metr

Czyli na planie:
4,5m = 4,5cm
3m = 3cm
2 3 2