Odpowiedzi

2010-02-04T16:54:16+01:00
Woda w przyrodzie jak wiadomo występuje w 3 stanach skupienia. Zmiany stanu skupienia wody majągłownie naczenie w krążeniu wody w przyrodzie. Woda parująca ze zbiorników wodnych unosi się w postaci pary wodnej, potem tworzą się chmury, a potem spada deszcz(stan ciekły), albo grad(stan stały)i tak w kółko. Także mogąparować lodowce. Tak więc zmiany stanu skupienia wody mają bardzo duże znaczenie w krążeniu wody w przyrodzie.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:02:26+01:00
Zmiany stanu skupienia wody mają duże znaczenie w krążeniu wody w przyrodzie. Mamy trzy stany skupienia:
-ciekły
-stały
-gazowy
Zmiany stanu skupienia wody majągłownie naczenie w krążeniu wody w przyrodzie. Woda parująca ze zbiorników wodnych unosi się w postaci pary wodnej, potem tworzą się chmury, a potem spada deszcz(stan ciekły), albo grad(stan stały)
10 1 10
2010-02-04T18:35:59+01:00
Np: dięki lodu pingwiny mają gdzie mieszkać gdylud topieje mają gdzie płwyać i łowić a gdy paruje pada deszcz i podlewa lasy
5 2 5