Odpowiedzi

2010-02-04T16:15:09+01:00
Królu jest to dla mnie bardzo wazne.
Mam wielką probe do krola czy król mi pomoze nie wiem ale nie zaszkodzi zapytac.
Prosze Cie krolu Minosie o zgode ona opuszczenie Krety.
Dzieki czemu bede mogl powrocic do ojczystych Aten. <prosi>


( prosze o
NAJ . ;))) )
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:15:39+01:00
Bardzo pragnę wrócić do Aten. Tam się urodziłem i stamtąd pochodzę. Jestem już w podeszłym wieku i przed śmiercią chciałbym jeszcze raz ujrzeć ojczyste i rodzinne miasto. Poza tym mój syn Ikar powinien poznać ojczyznę w swoje korzenie. Jeszcze raz proszę o zrozumienie.
31 4 31
2010-02-04T16:20:08+01:00
Czcigodny i łaskawie nam panujący królu Minosie błagam cię o pozwolenie na powrót mój i syna do Aten. Myślę iż twoi poddani są na tyle zdolni że mogą przejąc moje obowiązki. Proponuje żebym podjął się miesięcznego nauczania kilku osób które mnie zastąpią. Jeszcze raz bardzo proszę o pozwolenie na powrót tak dawno nie widziałem rodziny i bliskich, tak wiele się wydążyło być może ktoś umarł a ja nie mogę go w niewiedzy nawet opłakać. Wypełniłem swe zadanie a więc daj mi odjechać. ;(
16 3 16