Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:15:24+01:00
Tak ponieważ w oficjalnych(p[ubluicznych) konfliktach właśnie jest pokazywane własne zdanie.Demokracja opiera sie na takiej zasadzie, że każdy musi mieć własne zdanie i nie moze sie podporzadkowywac innych.Takie oficjalne konflikty pokazuja ze kazdy moze miec odmienne zdanie na ten sam temat.
Licze na naj:*
2010-02-04T16:21:01+01:00
Sądze że to prawda poniewaz do demokracji prowadzi wiele konfliktow nie tylko politycznych ale i czasami zbrojnych. demokracja opiera sie przeciez na tym ze sa klotnie i jesli wiekszosc popiera jedną osobę ale opozycja lewica i inne i tocza prawie w kazdym panstwie ciagle spory