Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:18:58+01:00
C) 9-2x=10
-2x=10-9
-2x=1/:(-2)
x=-½

sprawdzenie
9-2x=10
9-2*(-½)=10
9+1+10
10=10

d)6+2y=-5+3y
2y-3y=-5-6
-y=-11/*(-1)
y=11

sprawdzenie
6+2y=-5+3y
6+2*11=-5+3*11
6+22=-5+33
28=28
Proszę, razem ze sprawdzeniami mam nadzieję, że pomogłam:)
2 5 2
2010-02-04T16:21:30+01:00
C)-2x=10-9 sprawdzenie;
-2x=1 /x-1 -2 x-0.5=10-9
2x=-1 /:2 -1=-1
x=-0,5

d)6+2y=-5 +3y sprawdzenie;
2y-3y=-5-6 6+2 x 11=-5 + 3 x 11
-y=-11 /x -1 6+22=33-5
y=11 28=28