Odpowiedzi

2010-02-04T16:17:52+01:00
Znanymi dla mnie gatunkami filmu są:
-Film Akcji
-Film Dokumentalny
-Film Fantastyczny
-Film Animowany
-Film Przygodowy
-Film Romantyczny
ew. dla chumoru
-Film erotyczny


4 3 4
2010-02-04T16:21:09+01:00
Dramat szregowiec ryan
horror zmierzch
komedia shrek
musical mamma mia
thriller siedem
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:58:55+01:00
Komedia: Miś, reżyseria: Stanisław Bareja,
Dramat: Pianista, reżyseria: Roman Polański
Melodramat: Przeminęło z wiatrem, reż: Victor Fleming
Western: Tańczący z wilkami, reż: Kevin Costner
Horror: Egzorcysta, reż: William Friedkin
Musical: Chicago, reż: Rob Marshall
Thriller: Zawrót głowy, reż: Alfred Hitchcock
Film sensacyjny: Szklana Pułapka, reż: John McTiernan
Film gangsterski: Człowiek z blizną, reż: Brian De Palma
Kryminał: Psy, reż: Władysław Pasikowski
Film science fiction: Spider-Man, reż: Sam Raimi
Film fantasy: Władca Pierścieni, reż: Peter Jackson
Film historyczny: Potop, reż: Jerzy Hoffman
Komedia romantyczna: Bezsenność w Seattle, reż: Nora Ephron
Film psychologiczny: Pręgi, reż: Magdalena Piekorz
Film wojenny: Czas Apokalipsy, reż: Francis Ford Coppola
Film familijny: Garbi - Super bryka, reż: Angela Robinson
Film sportowy: Gol!, reż: Danny Cannon
Film kostiumowy:Zakochany Szekspir, reż: John Madden
Film animowany: Shrek, reż: Andrew Adamson
9 5 9