Odpowiedzi

2010-02-04T16:19:55+01:00
Drogi Olivierze .!
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak szybko płynie czas , Ja tak i myślę , że bardzo , ale to bardzo szybko płynie . Pani od polskiego dzisiaj powiedziała " Trzeba się cieszyć tym czym się ma " . Dlatego postanowiłam napisać do Ciebie .
Pozdrawiam
P . S : Odpisz co o tym sądzisz tylko szybko .

Kochająca
Angelika
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:27:00+01:00
Droga Diano!
Na wstępie mego listu serdecznie Cię pozdrawiam i całuję!
Nawet nie zauważyłam jak szybko minęło to 9 miesięcy. Czas tak szybko płynie, że nawet nie miałam czasu Ci wcześniej napisać... Ty też tak masz? Przepraszam, że wcześniej nie napisałam ale mam teraz bardzo dużo czasu. Czas biegnie i nie da się go przeskoczyć.Liczę na szybką odpowiedź. Opowiedz co u Ciebie słychać? Już nie długo wakacje ,więc wyjadę do Włoch do ciebie na początku lipca. Nie mogę się doczekać naszego spotkania.
Ania!

Ps.Pozdrów i ucałuj wszystkich; ****
10 4 10