Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:21:24+01:00
-misje zagraniczne
-bycie wolontariuszem
-przeplatanie zabawy i gry razem z nauką, pomocą itd.
-staranie się tłumaczyć, że bycie dobrym i miłym prowadzi do samego dobra
-praca z więźniami, aby po wyjściu na wolność nie popełniali złych czynów
-nagradzanie na początku za nasze dobre uczynki ( to może bardzo pomóc, a stopniowo zmieniając nagrody )
-zwalczanie patologii ( to też bardzo pobudza złość i agresje u dzieci )
-zwalczanie alkoholizmu, który powoduje agresje u młodszych
1 5 1
2010-02-04T17:51:51+01:00
-pomoc biednym
-akcje charytatywne
-misje zagraniczne
-pomoc w swietlicach srodowiskowych
-pomoc w domach dziecka
1 5 1