Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:20:32+01:00
Zupełny: zapłodnione jajo > 3 stadia larwalne> poczwarka> owad
niezupełny: zapłodnione jajo> larwa> larwa> owad
16 3 16
2010-02-04T16:22:06+01:00
Zabardzo nie wiem o co ci chodzi dlatego daje linki z informacjami :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przeobra%C5%BCenie_zupe%C5%82ne_owad%C3%B3w
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przeobra%C5%BCenie_niezupe%C5%82ne_owad%C3%B3w
13 1 13
2010-02-04T16:25:25+01:00
Przeobrażanie zupełne zachodzi , gdy larwa różni się wyglądem od postaci dorosłej wyglądem i budową wewnętrzną oraz prowadzi inny tryb życia . występuje stadium poszwarki , w trakcie którego larwa przechodzi zmany i przekształca się w dorosłego osobnika.

przeobrażenie niezupełne zachodzi . gdy larwa jest podobna do dorosłedo osobnika . Nie ma jednak skrzydeł , a jej układ rozrodczy nie jest wykształcony . Przechodzi kilka faz . W każdym kolejnym stadium jest podobna do dorosłego osobnika.
16 3 16