Odpowiedzi

2010-02-04T16:30:23+01:00
Dezodorant
cel - po co komu taki produkt?
odbiorca - komu przyda się ten produkt (śmierdziel)
zastosowanie - co zrobić z tym produktem (popsikać pachy)
skład - związki chemiczne, składniki z których wykonano produkt
slogan reklamowy - musi być łatwo wchodzący w pamięć typu (Intermarche - i lubisz zakupy)


Dezodorant Axe z pieprzem
Najnowszy produkt na rynku - Axe - pomoże każdemu facetowi odzyskać męskość. Wystarczy, że popsikasz nim swoje ciało, a kobiety będą mdleć z zachwytu. Dzięki zawartym w nim pieprzu staniesz się drapieżny ;] Za jedyne "cena" możesz sprawić sobie tą przyjemność.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:35:02+01:00
- dzień dobry !a co się pani tak trzęsie?
-to pani nic nie wie? ananas wyszedł z puszki
-tak?a za co siedział?
-podobno śmietane ubił
biedronka codziennie niskie ceny ;D
Celem tej reklamy było zareklamowanie produktów biedronki w humorystyczny sposób.Tak by odbiorca zwrócił uwage na reklame.
3 3 3