Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:24:21+01:00
Zgodnie ze wzorem:
F = kq₁q₂ /r²
siła wzajemnego oddziaływania ciał naelektryzowanych zależy od wielkości ładunków (im te większe to większa siła), odległości miedzy nimi (im ta większa siła jest mniejsza) i od ośrodka, w którym to oddziaływanie zachodzi.
33 4 33
2010-02-04T16:30:01+01:00
Od odległości im dalej tym mniejsza
i wielkości ładunku tym większa siła
17 3 17