1.
Korzystając z ponieższych informacji , podaj w gramach , ile waży 1 talerz, 1 jajko,itd.
50 talerzy-520g
10 jajek - 0,52g
20 dyskietek - 32,2 g
400 serwetek -0,16g
200ziarenek kawy - 12,5g
2.
Pływak podczas treningu pokonuje dystans 11 km.Ile razy musi przeplynac basen o dlugosci 25 m ?
3.
Półki bibioteczne są jednakowe . Jaką grubość ma każda półka ?
długość-1,4{ cala polka }
szerokość - 31,5 ; 31,5 ; 45 ; 25,4
4.
Po obu stronach drogi o dlugosci 1,5 km ulozono kraweznik z jednakowych elementow kazdy o dlugosci 75 cm.Ile takich elementow uzyto ?
5.
Jacek obliczył , że odległość 100 m przeszedł w ciągu 50 sekund.Jaką odległosć pokonałby jacek , gdyby mógł isc w tym samym tempie przez 2,5 godziny ? Ile czasu potrzebuje Jacek aby pzrejsc w tym tempie 2 km?

2

Odpowiedzi

2009-10-07T18:18:10+02:00
1 talerz waży 10.4g
1 jajko waży 0.052g
1 dyskietka waży 1.61g
1 serwetka waży 0.0004g
1 ziarno waży 0.0625g
2 zad
11000m podzelić przez 25m równa się 440razy
pływak musi przepłunoć 440razy
4 zad
15000cm podzielić przez 75cm równa się 200 kraweżnikuw z jednej strony drogi
200 razy 2 równa 400 kraweżnikuw
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:52:21+02:00
1)
520g:50=10,4
Jeden talerz waży 10,4g

0,52:10=0,052
Jedno jajko waży 0,052g

0,16:400=0,0004g
Jedna serwetka wazy 0,0004g

12,5:200=0,0625g
Jedno ziarenko kawy waży 0,0625g


2)
Pływak podczas treningu pokonuje dystans 11 km.Ile razy musi przeplynac basen
o dlugosci 25 m ?

1km-1000m
11km-11000m

11000:25=440
Odp. Pływak musi przepłynąć basen o dł. 25m 440 razy, aby pokonać dystans 11 km.


4.
Po obu stronach drogi
o dlugosci 1,5 km ulozono kraweznik z jednakowych elementow kazdy o dlugosci 75 cm.Ile takich elementow uzyto ?

1,5km=1500m
1500m=150000cm

150000:75=2000
2000*2=4000
Odp. Użyto 4000 takich elementów.