Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:03:19+02:00
A) -3+0,5=(-2,5)
b) 4+(-6,5)=(-2,5)
c) (-3)-(-0,5)=(-2,5)
d) (-1)-(1,5)=(-2,5)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T18:05:08+02:00
A) sumy dwóch liczb ujemnych
Np (-2,5)=(-1)+(-1,5) lub (-2,5)=(-2)+(-0,5) lub (-2,5)=(-1,25)+(-1,25) itd
b) sumy liczby dodatniej i ujemnej
Np (-2,5)=2,5+(-5) lub (-2,5)=5+(-7,5) lub (-2,5)=7,5+(-10) itd
c) różnicy dwóch liczb ujemnych
Np (-2,5)=(-7,5)-(-5) lub (-2,5)=(-5)-(-2,5) lub (-2,5)=(-10)-(-7,5) itd
d) różnicy liczby ujemnej i dodatniej
Np (-2,5)=(-1)-1,5 lub (-2,5)=(-2)-0,5 lub (-2,5)=(-1,25)-1,25 itd :)
1 5 1
2009-10-07T18:31:50+02:00
A) -3+0,5=(-2,5)
b) 4+(-6,5)=(-2,5)
c) (-3)-(-0,5)=(-2,5)
d) (-1)-(1,5)=(-2,5)