Odpowiedzi

2009-10-07T18:00:06+02:00
Kościół jest dla mnie przede wszystkim miejscem modlitwy. jest też miejscem w którym mogę spotkac sie z Panem Bogiem, jest też moim drugim domem:)
8 3 8
2009-10-07T18:00:08+02:00
Kościół jest dla mnie podporą chrześcijańską. Naucza jak żyć w wierze, być jak jedna rodzina chrześcijańska.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:15:42+02:00
Kościół jest dla mnie domem naszego Ojca , miejscem w którym mogę osobiście porozmawiać z Bogiem i uczestniczyć w jego wielkich dziełach.Jest to miejsce jedności wszystkich dzieci Bożych.
10 4 10