Przetłumaczcie mi te słówka. Tylko plis nie na translatorze bo tam błędy robi. Jeśli ktoś wie to nich pisze
gut, langsam, groB, gesund, fröhlich, unterhaltsam, schnell, hoch,
schön, kompliziert, klein, humorvoll, viel, alt, laut, fantasievoll, rechnen, laufen, malen, springen, klettern, sprechen, singen, haben, sein, denken, schreiben, tanzen, essen, lernen, antworten, trinken, sich ernähren, lachen, fahren, rudern

i jeszcze to zdanie:
Zum Surfen brauche ich einen Computer

thx:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:37:47+01:00
Dobry,wolny,duży,zdrowy,wesoły,towarzyski-rozmowny,szybko,wysoko,ładny,skomplikowany,mały,z humorem(osoba),dużo(np.jabłek),stary,głośno, osoba która ma fantazję,liczyć,biec,malować,skakać,wspinać się,rozmawiać,śpiewać,mieć,być,myśleć,pisać,tańczyć,jeść,uczyć się,odpowiadać,pić,pożywiać się,śmiać się,jechać, wiosłować :)

Do sefowania ( po internecie ) potrzebuje komputera

liczę na naj :) xD \m/
2010-02-04T16:59:36+01:00
Gut- dobrze
langsam- powoli
groB- duży
gesund- zdrowy
fröhlich- wesoły
unterhaltsam- zajmujący
schnell- szybko
hoch- wysoki
schön- ładny
kompliziert- komplikować
klein- mały
humorvoll- dowcipny
viel- dużo
alt- stary
laut- głośno
humorvoll- żartobliwy
rechnen- liczyć
laufen- biegać
malen- malować
springen- skakać
klettern- wspinać się
sprechen- rozmawiać
singen- śpiewać
haben- robić
sein- być
denken- myśleć
schreiben- pisać
tanzen-tańczyć
essen- jeść
lernen- uczyć się
antworten-odpowiadać
trinken- pić
sich ernähren- odżywiać się
lachen- śmiać się
fahren- jechać
rudern- wiosłować

;]