Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T16:34:43+01:00
Moim zdaniem czlowiek z okresu sredniowiecza był szczęśliwy, ponieważ zdrowo się odżywiali i każdy prosty człowiek mógl zjeść coś co nie bylo chemiczne i drogie. A we współczesnych czasach jedzenie a nawet owoce rosną chemicznie i są bardzo drogie. Człowiek miał rodzine żonę i często nie musiał pracować podziwiali piękne widoki które teraz są w wielu nie możliwe, wycinają lasy itp.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:45:32+01:00
Mysle ze czlowiek oczywiscie zamozny sredniowieczny byl szczesliwy mimo toczonych ciagle walk.zamozni (szlachta) ludziemieli wladze i udogodnienia dzieki temu mogli zyc wygodnie. Dla ludzi biednych sredniowiecze bylo bardzo zlym okresem poniewaz duzo pracowali a malo zarabiał. biedni nie mieli praw i sredniowieczy to okres nie najlepszego bytu. Zaleznie od okresu jesli byl dobry ludzie byli szczesliwi
1 3 1