Odpowiedzi

2010-02-04T16:35:12+01:00
Największe znaczenie miało wynalezienie w 1769 przez Watta maszyny parowej.
Sądzę że jeszcze wynalezienie samochodu .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:37:31+01:00
Były to :
wynalazki w transporcie
a)silnik Daimlera i Benza 1885r
b)tramwaj Forda 1895 r
c)samolot bracia Wright 1903 r

wynalazki w telekomunikacji
a)telegraf Samuel Morse 1837 r
b) telefon Aleksander Graham Bell początek XX wieku
c) rozgłośnia radiowa Gugielmo Marconi 1920 r
3 5 3