Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:34:54+01:00
Sałatka z ananasem
Prosty przepis na sałatkę z ananasem, kukurydzą, selerem i jajkami. Można również dodać wędlinę pokrojoną w kostkę lub paseczki. Sałatka z ananasem to doskonała przekąska nie tylko od święta. Składniki:
4 jajka
1 puszka seleru
1 puszka ananasa
1 puszka kukurydzy
1 por
sól
pieprz
majonez
zamiast pora można dodać chudą wędlinę pokrojoną w kostkę lub paseczki
Wykonanie:
Seler, ananas i kukurydzę odsączyć. Ananas i por pokroić w kostkę. Jajka ugotować i również pokroić w kostkę. Zamiast pora można dodać chudą wędlinę pokrojoną w kostkę lub paseczki.

Układać warstwami smarując lekko majonezem w połowie i na wierzchu sałatki oraz dodawać trochę soli i pieprzu do smaku:

jajka - seler - ananas - por (lub wędlina) - kukurydza
2010-02-04T16:35:38+01:00
Kukurydza
pierś z kurczaka30dag
ogórek kiszony 3
majonez 5 łyżek stołowych
pieprz
sól
kapusta pekińska



kurczaka proszę ugotować
2010-02-04T16:37:56+01:00
Składniki:
2 mandarynki
1 banan
1 kiwi
2 brzoskwinki
1/2 puszki ananasów
400 g ryżu
bita śmietana (biała)

Sposób przygotowania:
Owoce umyć, obrać i pokroić. Wymieszać i jednym naczyniu. Ryż ugotować i nałożyć na talerz. Na ryż położyć przygotowane owoce. Udekorować bitą śmietaną.