Odpowiedzi

2010-02-04T16:39:21+01:00
RUBENS- "sąd parysa" mitologiczna
CARAVAGGIO-"złożenie do grobu" religijna
REMBRANDT-"powrot syna marnotrawnego" biblijna

Wszystkie sa scenami rodzajowymi ale tak dokładniej jest napisane obok czyli religijna mitologiczna i biblijna.

Licze na najlepsza odpowiedz..apapa
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:39:39+01:00
CARAVVAGIO- Wskrzeszenie Łazarza , scena religijna
RUBENS- Wniebowzięcie NMP , scena religijna
REMBRANDT- Portret szlachcica polskiego , portret

liczę na naj ... =*
2 3 2