Rozwiąż krzyżówkę (liczba na końcu pytania oznacza ilość liter)
1) Zapobiegają cofaniu się krwi w sercu? ⁸
2) Jamy serca, do którego wpada krew z żył? ¹¹
3) Płyn krążący w układzie krwionośnym? ₄ (KREW)
4) Naczynia wyprowadzające krew z serca? ⁷
5) Najmniejsze naczynia krwionośne, to naczynia...? ⁹

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:36:44+01:00
1) zastawki
2) przedsionek
3)Krew
4) Tętnica
5) Włosowate
2 5 2
2010-02-04T16:42:14+01:00
1 ZASTAWKI
2 PRZEDSIONEK
3 KREW
4 TĘTNICE
5 WŁOSOWATE
2010-02-04T16:43:27+01:00
1 zastawki
2 przedsionek
3 Krew
4 Tętnica
5 Włosowate