Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:40:18+01:00
Objętość sześcianu wynosi 64cm ³.Oblicz pole powierzchni całkowitej tego sześcianu.

a³=64cm ³ / pierwiastkowanie stopnia trzeciego
a=4 (ponieważ 4*4*4=64;)))

Pc=6a²
Pc=6*4²
Pc=6*16
Pc=96cm²
Odp: Pole całkowite tego sześcianu ma 96cm².
Mam nadzieję, że pomogłam;)
50 2 50
2010-02-04T16:40:50+01:00
Ze wzoru na objętość obliczamy a
V=a³
64cm ³= a³ /÷∛
4cm = a

Pc= 6* a²
Pc= 6* (4cm)²
Pc = 6* 16cm²
Pc = 96cm²
30 2 30