Odpowiedzi

2010-02-04T16:40:27+01:00
-modląc się
-głosząc słowo Boże
-przestrzegać zasad chrześcijańskich
-szanować, miławać, wielbić Boga
-czcić Jego imię
4 5 4
2010-02-04T16:41:09+01:00
Największą rzeczą jaką zrobisz do boga to będzie przeszczekanie 10 przykazań bożych.Ale jeśli to jest dla ciebie za wielkie zadanie to wystarczy dzienna modlitwa.Jeśli chcesz naprawdę podziękować bogu to zostań księdzem.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:44:54+01:00
Aby odwdzięczyć się Bogu za miłość do mnie mogę:
- modlić się do Niego
- szerzyć moją wiarę przez chodzenie do kościoła i modlitwę
- żyć zgodnie z zasadami Kościoła
- miłować bliźnich
- przebaczać wrogom
- wspomagać księży i ludzi ubogich
- ofiarować Mu moje własne serce i duszę.

Mam nadzieję że pomogłam .

Pozdrawiam.
10 4 10