Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:57:13+02:00
- 2/3
a) -2/5 * 5/7 * 7/3
b) (-2/7):(3/7)

-1
a) -2/7 * 7/5 * 5/2
b) (-1/3):(2/6)

-3
a) -3/7 * 7/5 * 5/3
b) (-3/5):(1/5)

3/4
a) 3/5 * 5/7 * 7/4
b) (3/7):(8/14)

12
a) 3/2 * 4/5 * 30/3
b) (-3/2):(-1/8)

12 4 12
2009-10-07T20:24:17+02:00
Każdą z tych liczb: - 2/3, -1 , -3 3/4, 12 przedstaw w postaci:
a) iloczynu trzech ułamków
b)ilorazu dwóch ułamków o mianownikach różnych od 1



1) [ - 2/3 ]
a) -2/5 * 5/7 * 7/3
b) (-2/7) : (6/14)

2) [ -1 ]
a) -2/5 * 7/10 * 5/2
b) (-6/18):(2/6)

3) [ -3 ]
a) -3/7 * 9/5 * 4/35
b) (-9/15):(1/5)

4) [ 3/4 ]
a) 3/5 * 8/7 * 7/5
b) (6/14):(8/14)

5) [ 12 ]
a) 3/2 * 2/5 * 30/6
b) (-9/6):(-1/8)
1 5 1