Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:47:45+01:00
Panie Boże proszę cię o to abym mogła bezgranicznie ci zaufać. Abym zawsze wiedziała że postępuje słusznie. Błagam Cię również o zgodę nad kierowaniem moim życiem. Będę w ten sposób wiedziała, że nic mi się złego nie stanie, ponieważ zawsze jesteś przy mnie. Prowadź mnie, o dobry Ojcze przez życie dobrymi drogami. Kieruj mnie tak, aby nie zabłądziła i mogła trafić do Ciebie-do nieba.
2010-02-04T18:11:33+01:00
Panie boże kieruj moim życiem tak jak chcesz ooo Panie Chwalebny
Spraw aby ludzie bezgranicznie Ci wierzyli ooo niech wszyscy zaufają Tobie bo tyś jest cudowny ooo daj mam mądrość do podejmowania słusznych decyzji ooo
1 1 1