Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:53:42+01:00
Typ: strunowce
gromada: ssaki
rząd: naczelne
rodzina: człowiekowate
rodzaj: człowiek
gatunek: człowiek rozumny (homo sapiens)

modrzew europejski
klasa: iglaste
gromada: nagonasienne
rząd: sosnowce
rodzina: sosnowate
rodzaj: modrzew
gatunek: modrzew europejski
4 4 4
2010-02-04T19:02:58+01:00
Modrzew europejski:
klasa:iglaste
rząd:sosnowce
rodzina:sosnowate
rodzina:modrzew
gatunek:modrzew europejski




2 4 2