Dobierz wyrazy z ramiki tak , aby powstały pary wyrazów, w których zachodzą podane oboczności

RAMKA WYRAZÓW [siódemka , częsć , brzeg, Grek, morski, cząstka , morze , Grecja , obrzeże ,siedem]

.......................-.......................... e:ó
.......................-........................... rz:r
.......................-........................... g:ż
.......................-........................... c:k
.......................-............................ ę:ą, ś:s, ć,c

2

Odpowiedzi

2010-02-04T16:49:51+01:00
E;ó- siódemka-siedem
rz:r- morski-morze
g:ż- obrzeże-brzeg
c:k- Grecja-Grek
ę:ą, ś:s, ć:c-cząstka-część
104 2 104
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:49:59+01:00
1.siedem-siódemka e:ó
2.morze-morski rz:r
3.brzeg-obrzeże g:ż
4.Grecja-Grek c:k
5. część-cząstka ę:ą ś:s ć:c
53 4 53